Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Aż dwie firmy z Dolnego Śląska zasłużyły na tytuł pracodawcy marzeń

BMK
Randstad Employer Brand Research zorganizowano w Polsce po raz 7.Oto trofea dla najlepszych firm.
Randstad Employer Brand Research zorganizowano w Polsce po raz 7.Oto trofea dla najlepszych firm. Materiały prasowe
KGHM Polska Miedź, Volvo Polska i Polskie Linie Lotnicze LOT to najbardziej atrakcyjni pracodawcy 2017 roku według Polaków, którzy wzięli udział w badaniu Randstad Employer Brand Research. Wyniki rankingu poznaliśmy podczas uroczystej gali Randstad Award.

Przeprowadzane w 30 krajach świata badanie Randstad Employer Brand Research to najbardziej kompleksowa analiza marek pracodawców i czynników, które wpływają na ich atrakcyjność. W Polsce odbyło się po raz siódmy.

W tej edycji badanie objęło 150 największych pracodawców oraz blisko 6 tysięcy respondentów, reprezentatywnych dla polskiego społeczeństwa (pod względem wieku, płci, wykształcenia, regionu), pracujących, poszukujących zatrudnienia i uczących się, w wieku od 18 do 65 lat. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2017 roku, a wyniki zostały opublikowane pod koniec kwietnia 2018 roku.

Tegorocznym zwycięzcą rankingu, zresztą po raz czwarty w historii nagród Randstad, została spółka KGHM Polska Miedź

Respondenci najbardziej cenią dobrą sytuację finansową firmy. Wśród głównych atutów wymieniają także stabilność zatrudnienia. Doceniają również fakt wdrażania przez firmę najnowszych technologii. Czynniki, które wpływają na postrzeganie KGHM Polska Miedź jako atrakcyjnego pracodawcy, uzupełnia dobra reputacja przedsiębiorstwa. Pierwsze miejsce spółki z sektora surowców i paliw świadczy też o nieustannie dobrej ocenie całej branży jako atrakcyjnego miejsca pracy, choć w tym roku zdeklasował ją sektor produkcyjny.

Firma Volvo Polska, podobnie jak przed rokiem, uplasowała się na drugim miejscu na liście liderów rankingu pracodawców marzeń

Volvo Polska – reprezentująca branżę motoryzacyjną – została szczególnie doceniona przez uczestników badania w wieku od 25 do 44 lat, osoby z wykształceniem średnim i wyższym, częściej mężczyzn niż kobiety. W oczach ankietowanych Volvo Polska to firma, która szczególnie dba o stabilność finansową pracowników, sięga po nowoczesne technologie i ma dobrą renomę.

Na ocenę atrakcyjności danego miejsca pracy wpływają liczne czynniki, które są analizowane w badaniu Randstad Employer Brand Research. Są to między innymi takie kwestie, jak stabilność zatrudnienia, zachowanie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym, budowanie przyjaznej atmosfery pracy. Volvo Polska dba o swoich pracowników, zapewniając im stabilne zatrudnienie oraz wiele możliwości szkoleń i rozwoju kariery zawodowej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska