Awaria w Inteligo. Klienci banku mają problem z wypłacaniem pieniędzy

PWR
Przez kilka godzin problem z wypłacaniem gotówki z bankomatów i płatnością kartami mieli posiadacze kont w banku Inteligo.

Na stronie internetowej banku Inteligo nie było żadnej informacji o problemach. Jedynie na funpage'e banku Inteligo na Facebooku pojawił się lakoniczny komunikat: "Mają miejsce utrudnienia w autoryzacji niektórych transakcji kartowych. Pracujemy nad ich wyeliminowaniem. Przepraszamy". Klienci banku mieli problem również z dodzwonieniem się na infolinie banku. Usuwanie awarii trwało kilka godzin - o zakończeniu awarii Inteligo poinformowało również na Facebooku, gdzie pojawił się komentarz brzmiący: "Wszystko już działa tak jak powinno".

Podobny problem mieli w sobotę klienci banku PKO BP, w którym też doszło do awarii systemu. Klienci PKO BP znów nie mogli wypłacać pieniędzy z bankomatów i płacić kartą. Czytaj więcej o Awarii w PKO BP.

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

e
ewela
ej a u mnie wszytsko było spoko :-)))
Ale i tak zawsze mam gotówke.
M
Marcin
co za syf,dzisiaj straciłe 2 godziny przez ten bank
a
aga
Najlepiej mieć 10 kont i milion w skarpecie ale i tak wynosze się z Inteligo
m
mrufka
tzreba miec konta w dwoch bankach lub zaskorniaki w skarpecie i po problemie :) gorzej jak ktos ma w dwoch np intelogo i pko :D
a
aga
jest awaryja wielka!!!!!!!!!! Pozdrawiamy INTELIGO i bye bye
Dodaj ogłoszenie