-Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Bardzo przepraszamy za niedogodności - poinformował na Facebooku Bank Pekao SA. - Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w logowaniu do nowej bankowości internetowej. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem dostępu, bardzo prosimy o cierpliwość. Sytuacja nie ma wpływu na transakcje kartowe - ostrzega Alior Bank.
Bank Millenium informuje na Twitterze: - Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?