Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria Orange, Neostrady - kiedy usuną? Można składać reklamacje (JAK ZGŁOSIĆ, CO POWINNA ZAWIERAĆ)

JU
Awaria Neostrady, Orange - kiedy usuną? Można składać reklamacje. ORANGE JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ, CO POWINNA ZAWIERAĆ REKLAMACJA
Awaria Neostrady, Orange - kiedy usuną? Można składać reklamacje. ORANGE JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ, CO POWINNA ZAWIERAĆ REKLAMACJA fot. arch. Polska Press Grupa
Awaria Orange i Neostrady - wczoraj, 23.03.2015, około godz. 22.30 użytkownicy sieci Orange i Neostrady z całej Polski zaczęli mieć problemy z internetem. Usługi Orange nie działały zarówno w dużych miastach, takich jak Warszawa, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Łódź czy Lublin, ale i w mniejszych miejscowościach. Orange zapewnia, że trwa usuwanie awarii. Jak długo to jeszcze potrwa? Kiedy awaria Orange zostanie usunięta? Czy można składać reklamacje? Jak zgłosić reklamację? Co powinna zawierać reklamacja?

AWARIA NEOSTRADY, AWARIA ORANGE, 23.03.2015-24.03.2015
"Bardzo Was wszystkich przepraszamy - od ok. 22.30 mamy dużą awarię sieci. W całej Polsce występują problemy z dostępem do internetu i sieci komórkowej, normalnie działają jednak telefony stacjonarne. Przez cały czas trwa analiza przyczyn - na ten moment jeszcze ich nie znamy. Pod uwagę bierzemy m.in. celowe ataki. Nad rozwiązaniem problemu pracują nieprzerwanie nasze zespoły kryzysowe. Zrobimy co w naszej mocy, aby do rana przywrócić pełne funkcjonowanie naszych usług. Rozumiemy Wasze zdenerwowanie - jest w pełni uzasadnione. Będziemy informować o zachodzących zmianach" - taki komunikat pojawił się na stronie Orange na Facebooku.

Użytkownicy z całej Polski wciąż zgłaszają problemy z korzystaniem z sieci Orange i zalogowaniem się do Neostrady - usługi internetowej orange (wcześniej TP, Telekomunikacja Polska). Teraz Maria Piskier z biura prasowego Orange Polska przekonuje, że awaria Neostrady została już usunięta w części kraju, ale przyznaje, że w niektórych miejscach awaria neostrady nie została usunięta.

"Awaria usług, która rozpoczęła się w nocy, została już usunięta w większości Polski. Niestabilności mogą występować jeszcze w różnych miejscach kraju, ale sytuacja wraca szybko do normy. Będziemy Was informować o ostatecznym zakończeniu awarii oraz o ewentualnych dalszych naszych działaniach" - mogliśmy przeczytać dzisiaj rano. Ornage zapewnia teraz też, że awaria miała charakter czysto techniczny.

Kiedy awaria Neostrady zostanie całkowicie usunięta? Jak długo jeszcze potrwa jej usuwanie? Teraz Orange na Facebooku na razie milczy. - Pracujemy tak aby awarię jak najszybciej usunąć - zapewnia Piskier. Kiedy to nastąpi Piskier nie była nam w stanie odpowiedzieć.

AWARIA NEOSTRADY, ORANGE TŁUMACZY SIĘ NA FACEBOOKU

Post użytkownika Orange.

AWARIA ORANGE, AWARIA NEOSTRADY - REKLAMACJE
Orange zapewnia, że klienci, którzy czują się poszkodowani przez awarię mogą złożyć reklamację. - Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie, według wytycznych znajdujących się w regulaminie świadczenia usług oraz w prawie telekomunikacyjnym - poinformował Wojciech Jabczyński rzecznik firmy. Orange informuje jednak, że nie każdy otrzyma zwrot kosztów, bo awaria nie trwała dłużej niż 24 godziny.

AWARIA NEOSTRADY, AWARIA ORANGE, JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
AWARIA ORANGE, AWARIA NEOSTRADY REKLAMACJA przez internet - skorzystaj z formularza dostępnego po zalogowaniu się do Twojego konta w Orange On-line
- reklamacja dotyczy usługi mobilnej
- reklamacja dotyczy usługi stacjonarnej

AWARIA ORANGE, AWARIA NEOSTRADY REKLAMACJA telefonicznie - zadzwoń do Biura Obsługi Klienta
- zadzwoń pod numer 510 100 100 (koszt połączenia zgodny z cennikiem oferty, z której korzystasz)

ORANGE, NEOSTRADA REKLAMACJA osobiście - udaj się do Salonu Orange

AWARIA ORANGE, AWARIA NEOSTRADY pisemnie - prześlij pismo faksem pod numer (22) 588 78 83 lub wyślij na adres:
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

Co powinna zawierać reklamacja?

  • numer telefonu komórkowego, stacjonarnego lub usługi internetowej albo numer konta abonenckiego, którego dotyczy zgłoszenie
  • imię i nazwisko oraz adres właściciela numeru
  • przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie, reklamowanego okresu, odpowiednich pozycji i kwot na fakturze
  • podpis zgłaszającego reklamację oraz datę

Przed złożeniem reklamacji zapoznaj się z Kodeksem Dobrych Praktyk Reklamacyjnych Orange

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetawroclawska.pl Gazeta Wrocławska