Awantura w Aquaparku we Wrocławiu. Wrocławianie skarżą się na obsługę i brak informacji (LIST)

E
Pan Sebastian wraz z synami i żoną wybrali się do wrocławskiego aquaparku w poniedziałkowe popołudnie. Rodzina wykupiła bilet rodzinny na 3 godziny, nie dostając przed wejściem informacji o remontowanej części obiektu (m.in. z częścią przeznaczoną dla dzieci) oraz o całkowitej rezerwacji strefy dziecięcej w tym czasie. Po zgłoszeniu niezadowolenia pracownikom, rodzina usłyszała, że może zostać wyprowadzona z obiektu. Nasz Czytelnik pisze, że pojawił się napuszony ochroniarz, a obsługa stała się bardzo nieuprzejma. Otrzymaliśmy w tej sprawie odpowiedź od Wrocławskiego Parku Wodnego, który całą sytuację przedstawił dokładnie odwrotnie

Strefa dziecięca jest w aquaparku jedynym miejscem z cieplejszą wodą, odpowiednią dla dzieci. Pan Sebastian wyraził swoje niezadowolenie spowodowane niedostępnością strefy dedykowanej dzieciom, pracownikowi obiektu, błyskawicznie do akcji wkroczyła ochrona aquaparku. Pracownik basenu oznajmił Panu Sebastianowi, że jeśli nie jest zadowolony z funkcjonowania obiektu to może zostać wyprowadzony przez ochronę, wraz z dziećmi.

Strefa dziecięca to jedyne miejsce dla dzieci z ciepłą wodą, a moje dzieci były już zmarznięte i sine.
Poszedłem wyrazić swoje niezadowolenie u rzekomo jedynej kompetentnej osoby, Pana Mikołaja, z prośbą żeby umożliwił moim dzieciom korzystanie w ramach zakupionego biletu. Błyskawicznie stanął obok mnie napuszony ochroniarz (ciągle czuje jego oddech). Lider Mikołaj oznajmił mi - że jeśli się nie podoba, to mogę być wyprowadzony.

Dyskusje trwały, groźby ze strony pracowników Aquaparku we Wrocławiu się nasilały. Pracownik basenu stwierdził, że strefa dla dzieci nie jest zamknięta, jednak nie można do niej wejść, był nieuprzejmy.

Nasz Czytelnik podkreśla, że jako spółka miejska Aquapark Wrocław jest po części i jego własnością, jako mieszkańca Wrocławia, Pan Sebastian nie zgadza się na takie zachowanie pracowników obiektu.

Zapytaliśmy Aquapark we Wrocławiu o komentarz do tej sprawy. Wrocławski Park Wodny sprawdził przebieg zdarzeń i przygotował obszerną odpowiedź. Oto jej treść:

Kierownictwo Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. dokonało zabezpieczenia nagrań wizualnych z monitoringu oraz zebrało oświadczenia od pracowników. Na tej podstawie stwierdzono brak jakichkolwiek znamion czynu zabronionego oraz nie stwierdzono niewłaściwego zachowania naszego pracownika. Przed wejściem na teren Basenów Rekreacyjnych nasz pracownik poinformował klienta, że trwa remont wieży zjeżdżalni i ta atrakcja będzie wyłączona z użytku. Po chwili namysłu klient zdecydował się na zakup biletu rodzinnego na 3h.
Jak wynika z nagrań, klient po krótkim czasie od wejścia pojawił się przy kasie, aby wyrazić swoje niezadowolenie i zachowywał się agresywnie wobec Kierownika Strefy Obsługi Klienta. Pan Sebastian podniósł głos na naszego pracownika, nazwał go m.in. „gburem”. To tylko niektóre z obraźliwych tekstów jakie padły w stronę naszego pracownika.
Pracownik firmy ochroniarskiej podszedł do stanowiska kasowego, ponieważ zauważył sytuację, która może być potencjalnie niebezpieczna dla pracowników Wrocławskiego Parku Wodnego i poinformował klienta, że nie ma prawa podnosić głosu na pracowników. Pracownik firmy ochroniarskiej stanął w odległości około 1-2 metrów od klienta i nie zachowywał się agresywnie. Wykonywał jedynie swoje obowiązki. Klient, który miał zastrzeżenia do oferty Aquaparku wymachiwał rękami oraz podnosił głos na kierownika zmiany, który ze spokojem tłumaczył mu dlaczego nie może korzystać z Dziecięcej Zatoki.
Na zakończenie rozmowy Pan Sebastian poinformował Kierownika Zmiany, że uda się na Dziecięcą Zatokę, aby „zrobić borutę”. Po wystosowaniu takiej groźby Kierownik Strefy Obsługi Klienta poinformował Pana Sebastiana, że jeśli będzie zachowywał się agresywnie to będziemy zmuszeni przerwać jego pobyt w Aquaparku z powodu łamania regulaminu. W tym samym czasie pracownik firmy ochroniarskiej udał się na Dziecięcą Zatokę, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pozostałym klientom. Zanim Pan Sebastian opuścił Strefę Obsługi Klienta, zwrócił się ku osobom stojącym w kolejce i podniesionym głosem poinformował ich, aby nie korzystali z usług Aquaparku ponieważ „zostaną oszukani”.
Informujemy, że Kierownik Zmiany poinformował Pana Sebastiana o miejscach, w których znajduje się informacja o zajęciu Dziecięcej Zatoki. Część przeznaczona dla dzieci nie była w remoncie, była jedynie zarezerwowana, a informacja o rezerwacji została zamieszczona z odpowiednim wyprzedzeniem.
Informujemy również, że w tym czasie dostępna była strefa z brodzikiem dla dzieci, w której temperatura wody jest najcieplejsza w całym obiekcie.

Wrocławski Park Wodny informuje także, gdzie można znaleźć aktualne informacje o rezerwacjach i wyłączonych strefach:

* Grafik rezerwacji Dziecięcej Zatoki znajdą Państwo przed kasami Basenów Rekreacyjnych oraz tutaj: https://aquapark.wroc.pl/grafiki/grafik-rezerwacji-dzieciecej-zatoki.pdf

* Informacje o aktualnych remontach i wyłączeniach poszczególnych atrakcji na ekranach przed wejściem oraz tutaj: https://aquapark.wroc.pl/category/aktualnosci/

Wrocławski Park Wodny twierdzi, że pomawiany pracownik WPW S.A. rozważa skierowanie przeciwko Panu Sebastianowi zawiadomienia do organów ścigania. Podjęcie podobnych kroków prawnych rozważa właściciel firmy ochroniarskiej świadczącej usługi na rzecz Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., którego pracownicy zostali pomówieni.

Zobacz także

LOT wznawia połączenia krajowe

Wideo

Komentarze 388

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Tez zostałam tam bardzo źle potraktowana. Fatalna obsługa oraz ludzie tam pracujący. Koszmar

G
Gość

W czwartek jak byliśmy ze szkoły na wycieczce to w szatni zaczęły czepiać się nas sprzątaczki i straszyły ochroną, po chwili jedna przybyła z łysym ogrem , który zaczął coś tam sapać i jak zauważył, że wszyscy go zlewają to odpuścił i poszedł.

G
Gość

Niestety, ale dziś mój syn rozpoczął ferie na Aquaparku i naburmuszonego pana ochroniarza tez miałam nieprzyjemność spotkać. Nie znamsytuacji ww. rodziny i tutaj się nie wypowiem, ale obsługa coraz bardziej pozostawia wiele do życzenia. Moja sytuacja wyglądała następująco: Odebrałam synka podpisałam ze odebrałam stałam przy kasie żeby dopłacić za napoje które kupił na terenie obiektu. Poprosiłam żeby wyszedł z kolejki i usiadł w korytarzu bo była tam masa dorosłych którzy go zgniatali. Niestety stanął przed nim ochroniarz i nie pozwolił wyjść na moja prośbę aby go wypuścił naburmuszył się i powiedział ze najpierw kasa, z agresywnym tonem. Na moje wyjaśnienie ze przecież ja stoję. Dalej nie przepuścił synka. Gdzie serdeczność i uprzejmość z przed kilku lat, bo tez chce zaznaczyć ze nie jest to nasz pierwszy raz na półkoloni w Aquaparku. Naprawdę popracujcie nad jakością.

I
Iramac

Ja bym piszedl do sądu,robilem dziecku urodziny w tym obiekcie poszedlem do samochodu zaniesc Prezenty,w tym czasie zona weszla z dziecmi ba basen,chcialem aby obsluga przy kasie wyzerowala moja karte parkingowa,na co oni ze to niemozliwe bo juz zona weszlla,ja na to ze ja nie wszedlen a oni ze nabijaja tylko w momencie wejscia calej grupy i musialem zaplacic za 3 hod parkingu.zero rozmowy.cala obsluga nadaje sie do wymiany to jest panstwo w panstwie ale chyba prezydent wroclawia nie chce tego widziec.

G
Gość

Nie żeby coś ale ostatnio co raz więcej skarg na obsługę aquaparku i za każdym razem zarządzający aquaparkiem piszą że zabezpieczyli monitoring i to klient był tym złym coś za dużo tego

P
Pepe
5 lutego, 14:12, Zygi:

Ja jak kiedyś poszedłem do Aquaparku o 00:30 to był zamknięty! To chańba, nigdy tam już nie pójdę! Oni powinni na mnie czekać i całować mi buty!!!

5 lutego, 14:29, Robson:

Nie ironizuj, płace- żądam, płacę- żądam, takie są prawa rynku! Swoją drogą, fajny pomysł, żeby Aquapark był czynny tak do, hm 2 w nocy. Może to kiedyś nastąpi :)

5 lutego, 17:37, Gość:

Płacę - żądam... Powodzenia.

P.S. W którym miejscu w taki sposób traktują klienta? (Oczywiście po zaplaceniu/skończeniu zakupów/po podpisaniu umowy)

Gdzieś Ty doświadczył takiej sytuacji? W Banku? Na Poczcie? W Delikatasach? Gdzie?

Zygi. A do której ty pracujesz do 2 w nocy. Głupota ludzi nie zna granic.

Z
Zgadzam się

Zgadzam się z rodziną, my również byliśmy w podobnej sytaucji. Wykupiliśmy bilet rodzinny a tu część basenu zamknięta z uwagi na remont a pozostała większość w rezerwacji, więc naprawdę nie było z czego korzystać. Poza tym obsługa pozostawia naprawdę wiele do życzenia.

B
Bolek

Ja miałem podobną sytuację jak w artukule. Identyczna sytuacja, także wierzę tej rodzinie

G
Gość

na stronie BIP brak Statutu Aqa Parku , gdzie można zapoznać się z jego treścią ?

p
pan ochroniarz?
5 lutego, 12:53, egs:

niedługo nikt nie będzie pracować w usługach, klienci mają się za święte krowy i pracowników traktują jak niewolników. Nie jesteście świętymi krowami tylko rozpasanym, bezczelnym bydłem. to nie te czasy, żeby traktować pracownika jak śmiecia, nie potrafisz zachować kultury i z szacunkiem odnosić się do drugiego człowieka to [wulgaryzm]j.

5 lutego, 13:41, Gość:

Noo ciekawe gdzie pójdą ci ludzie z usług? Konstruować samoloty? hehe

czy to jest ten przykład "kultury"? Usługi, to specyficzna branżą, ale nie zauważyłem, żeby kogoś traktowano jak śmiecia, choć nie zawsze traktuje się go z szacunkiem. Ale to chyba nie ten przypadek. Nikt nie odpowiada za twoje niespełnione, jak mniemam, marzenia o byciu szefem.

W
Wstyd Aqua Parku
5 lutego, 13:55, Gość:

Jak się w kierownictwie sadza buców to te buce zatrudniają swoich znajomych buców i tak już leci dalej także w przypadku aquaparku czy magistratu nie ma się co dziwić.

5 lutego, 14:04, Albert:

Dlatego trzeba nagłaśniać i piętnować chamstwo i niekompetencje, zarówno w magistracie, jak i tutaj w obsłudze.

5 lutego, 14:34, Gość:

Racja!

5 lutego, 15:47, Gość:

buc i cham to ten który zrobił awanturę

Jeśli personel oczekuje wyłącznie mieszkańców Wersalu, to sam powinien prezentować poziom więcej niż niedostateczny. Klient nie żądał szampana a realizacji oferty, nawet jeśli wyraził niezadowolenie, to do obowiązków personelu należy rozwiązanie sytuacji.. A ochroniarz buzia w kubeł i marsz do własnych obowiązków. Zatrudnianie kolesi mści się. Może ktoś was prześwietli i zobaczy, ile rodzin i znajomków znalazło złotą rybkę we wrocławski Aqua parku. Kasa leci ale woda wokół was coraz bardziej mętna. A już próba zastraszania klienta sądem, to hańba dla tego przybytku. Nie nos dla tabakiery, tylko tabakiera dla nosa.

l
literówka
5 lutego, 23:01, Gość:

Kolejny być, któremu woda była za zimna 😁 i nie kumał, że trzeba się ruszać. Wszystkie jacuzzi w aquaparkach są zawalone takimi prymitywami z wielkimi brzuchami, którzy siedzą tam cały pobyt bo nie potrafią pływać i właściwie to nie wiadomo po co przyszli. Bractwo szerzy się w tym kraju, co to tylko płaci i myśli, że mu się należy. Owszem, należy się kopa w tyłek i lekcja pokory. Oby aquaparków się udało utemperować buca.

6 lutego, 15:54, Pytanie retoryczne:

Prostaczku, ochroniarz ma chronić obiekt, a nie bawić się w antyterrorystę. proste chłopaczki, które nie dostały innej pracy i chcą się wykazać. Za groźby karalne można ukarać również niekompetentną formę ochroniarska, która kieruje do pracy prymitywy. To załoga Aqua Parku ma za zadanie rozwiązywać konflikty a nie jakiś ochroniarz. A załoga Aua Parku już chyba nie raz wykazała się brakiem umiejętności społecznych. Kasa to nie wszystko, a rutyna i lekceważenie klienta może się zemścić i nie pomogą wam przemądrzałe komunały z listu broniącego brak kompetencji personelu. To jest własność Wrocławian i gości z zewnątrz a nie rozbuchanego personelu (z ochroniarzem włącznie). Najlepszą obroną jest alat na klienta? Zgłupieliście?

oczywiście atak na klienta -

P
Pytanie retoryczne
5 lutego, 23:01, Gość:

Kolejny być, któremu woda była za zimna 😁 i nie kumał, że trzeba się ruszać. Wszystkie jacuzzi w aquaparkach są zawalone takimi prymitywami z wielkimi brzuchami, którzy siedzą tam cały pobyt bo nie potrafią pływać i właściwie to nie wiadomo po co przyszli. Bractwo szerzy się w tym kraju, co to tylko płaci i myśli, że mu się należy. Owszem, należy się kopa w tyłek i lekcja pokory. Oby aquaparków się udało utemperować buca.

Prostaczku, ochroniarz ma chronić obiekt, a nie bawić się w antyterrorystę. proste chłopaczki, które nie dostały innej pracy i chcą się wykazać. Za groźby karalne można ukarać również niekompetentną formę ochroniarska, która kieruje do pracy prymitywy. To załoga Aqua Parku ma za zadanie rozwiązywać konflikty a nie jakiś ochroniarz. A załoga Aua Parku już chyba nie raz wykazała się brakiem umiejętności społecznych. Kasa to nie wszystko, a rutyna i lekceważenie klienta może się zemścić i nie pomogą wam przemądrzałe komunały z listu broniącego brak kompetencji personelu. To jest własność Wrocławian i gości z zewnątrz a nie rozbuchanego personelu (z ochroniarzem włącznie). Najlepszą obroną jest alat na klienta? Zgłupieliście?

G
Gość

Aquapark we Wrocławiu - instytucja nastawiona tyłem do klienta, pozwalająca swoim pracownikom dyskryminować np. dzieci z ograniczeniami żywieniowymi, pisząca kłamstwa pod postami na swojej stronie. Za nasze podatki... Mam nadzieję, ze coś się w końcu zmieni, to już kolejna afera Aquaparku!

G
Gość
5 lutego, 16:29, Gość:

Do tych co tu mówią ''że tracą klientów swoim podejściem '' odpowiadam .

Mamy w dupie wasze dąsy . Płacisz i wchodzisz, nie pasuje wychodzisz . Nic ci się nie należy bo nie kupiłeś bilet na '' brodzik '' czy saune ale na kompleks , a co nas to obchodzi że ty pływać nie umiesz i poza brodzik nie wyjdziesz . Woda za zimna ? to się k.u.w.a ruszaj bucu jeden, opalać będziesz się w lecie na dworze . Myślisz że jak przyjdziesz o 22:55 to kupisz bilet i wejdziesz ? Nie kupisz i nie wejdziesz ponieważ do 23 nie dotrzesz do basenu . W d.u.p.ie mamy wasze narzekania biedaki, nie stać cie na rezerwację to nalej sobie gorącej wody do wanny . Jak myślisz że będziemy wywieszać transparenty i przez megafony ogłaszac każdemu co jest w danym momencie zarezerwowane to się grubo mylisz. Jak nie chce ci się sparwdzić na stronie co i jak to płać i płacz . Mamy cie głęboko w czarnej dziurze .

Nie musimy być dla was mili , nie musimy za was myśleć , po to mamy regulamin i ochronę byście nie pluli nam w twarz . Takich roszczeniowych biedaków mamy codziennie na pęczki i nie zbiedniejemy jak się więcej nie pojawisz . Co chwile do Wrocławia przyjeżdża świeże mięso z różnych wiosek , bliższych czy dalszych . Klientów nam nie zabraknie .

Do czasu kiedy nie powstanie konkurencja we Wrocławiu nie musimy się wami przejmować . A konkurencji w mieście szybko nie będzie . To ,że są jakieś żałosne baseniki po wioskach nie robi na nas wrażenia .

Tak więc możesz nas odwiedzić , dobrze zapłacić i ciesz się że udało ci się wejść . Empatia ? W biznesie nie ma empatii . Czytać przed wejściem regulamin to nie będzie problemów . Generalnie to c.h.u.j wam w d.u.p.ę. nie wy to inni kasę zostawią

5 lutego, 21:31, Gość:

Piekny komentarz

Tragedia,najpierw naucz sie języka polskiego i kultury człowieku, bo tacy ludzie jak Ty niegdyś nie powinni obsługiwać klientów, chamstwo i nic wiecej!!!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3