Autostrada A4: Zginął kierowca, bo tir zawracał na autostradzie!

JEW
Udostępnij:
W nocy doszło do tragicznego wypadku na autostradzie A4 pomiędzy Wrocławiem a Katowicami. W pobliżu zjazdu na Opole kierowca potężnego tira postanowił zawrócić w miejscu kompletnie do tego nie przeznaczonym.

Gdy naczepa potężnego samochodu stanęła w poprzek jezdni, wbił się w nią nadjeżdżający samochód osobowy. Jego 23-letni kierowca zginął na miejscu, a 3 kolejne osoby zostały ranne.

Policja wyjaśnia okoliczności zdarzenia i ustala jakim cudem kierowca potężnego auta wpadł na pomysł, by zawracać na autostradzie, zamiast jechać do najbliższego zjazdu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

l
lola
ten pan naprawdę to niechcący zrobił bo zasnął a ta osobówka jechała zdecydowanie za szybko bo jak by wolno jechała to by się w niego nie wbiła!!!!!!
c
czacza
Jak można zawracać na Autostradzie? On chciał jechać "pod prąd" ?
q
qba
Też z Kazachstanu i pierwszy raz jechał autostradą? (podobny przypadek był na A18 tyle, że tam barier oddzielających pasy nie były zamontowane, a kierowca pochodził z jednej z republik byłego ZSRR. W tamtym przypadku kierowcy groziło 12 lat więzienia i kilka lat dostał. Do dziś uważam, że taki sam wyrok w tamtej sprawie powinna dostać osoba/y z GDDKiA, która ma pod swoją pieczą tamten odcinek).
Nie mniej jednak zgadzam się całkowicie z przedmówcą Prawda, że ponad 90% kierowców ciągników siodłowych to kretyni, a nawet i debile. Sposób eliminacji takich kierowców pędzących i wyprzedzających w terenie zabudowanym jest bardzo prosty: zastosować system czeski. Mianowicie radary (kamery) prędkośći, które ściągają nawet z 2 km i rejestrują dany pojazd. Policja nic jeszcze nie robi ale informacja dociera do Centrum Zarządzania. Jeśli nawet 150km dalej w innej miejscowości delikwent znów przekroczy prędkość rusza wtedy Policja i nie ma już litości - sumują się wszystkie wykroczenia i... koniec prawa jazdy. 3-5 miesięcznych wypłat również.
c
czacza
Wczoraj po wpisie, że nie ma dnia bez wypadku na A4, to się paru tutaj mocno obraziło.
m
maja
co najmniej kilka razy widziałam jak tiry to robią w ciągu dnia.
m
maja
co najmniej kilka razy widziałam jak tiry to robią w ciągu dnia.
P
Prawda
spora częsc kierowców TIR-ów to kompletni IDIOCI
Tu powinno się postawić pytanie jak Tych KRETYNÓW eliminować z naszych dróg lub jak ich nauczyć (o ile to możliwe) szacunku dla innych użytkowników dróg - chyba powinno się zacząć od innych stawek mandatów - za takie zawracanie, jazdę w obszarze zabudowanym 90km/h lub więcej (we Wrocławiu wielokrotnie widziałem takie TIR-y) czy tym podobne "bohaterskie"zachowanie stawka mandatu powinna wynosić 5 000 - 20 000 złotych . Jedynie takie drakońskei kary może doprowadzą do tego że ci potencjalni mordercy zaczną się zastanawiać nad tym że manewrami wykonywanymi dla swojej wygody doprowadzają do tragedii
Więcej informacji na stronie głównej Gazeta Wrocławska
Dodaj ogłoszenie