W akcję włączyło się kilka tysięcy użytkowników Ceneo.pl, którzy podzielili się swoimi CeneoPunktami, które zbierają przez cały rok przy okazji internetowych zakupów. Punkty zostały wymienione przez serwis Ceneo.pl na pieniądze. Cieszymy się, że w tym trudnym dla nas wszystkich czasie zmobilizowaliśmy się jako społeczność i pokazaliśmy, że potrafimy pomagać potrzebującym.
Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na nasze zaproszenie, oraz zespołowi Ceneo.pl, który je zorganizował. Jestem przekonany, że również misja naszych bohaterów, czyli personelu medycznego z Bolesławca, dzięki Wam zakończy się wkrótce pełnym sukcesem – podsumował akcję Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.
Zebrana kwota pozwoli odciążyć budżet szpitala zakaźnego w Bolesławcu, który podobnie jak inne jednoimienne szpitale zakaźne utworzone na czas walki z pandemią boryka się z niedoborem sprzętu i środków ochrony.
Z całego serca pragniemy podziękować za przekazane środki pieniężne, które w całości zostaną przekazane na zakup środków ochrony. Ogrom życzliwości, jaki jest nam okazywany na co dzień, jest niezwykle cenny oraz umacnia nas w przekonaniu, że zdołamy przezwyciężyć ten ciężki okres – napisał w podziękowaniu za akcję Kamil Barczyk dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
iPolitycznie - 300 milionów Putina by skorumpować Świat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?