21. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty coraz bliżej. Pokażą 231 filmów

MR
Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty - tak było w roku 2019
Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty - tak było w roku 2019 Pawel Relikowski / Polska Press
4 sierpnia o godz. 12 wystartowała sprzedaż biletów na pokazy stacjonarne w ramach 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Przez ponad dwa tygodnie będziemy mogli obejrzeć przeszło 230 filmów!

W programie 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty znalazło się aż 231 filmów z kilkudziesięciu krajów – w tym 175 pełnometrażowych. W Kinie Nowe Horyzonty, Dolnośląskim Centrum Filmowym, Teatrze Muzycznym Capitol oraz na wrocławskim rynku zaplanowano ponad 600 seansów!

Tegoroczna odsłona Nowych Horyzontów zostanie przeprowadzona w formule hybrydowej.

  • 12-22 sierpnia – pokazy stacjonarne,
  • 12-29 sierpnia – seanse online.

- Sprzedaż biletów na pokazy stacjonarne rozpoczęła się 4 sierpnia o godz. 12:00, dzień później o tej samej godzinie ruszy sprzedaż dostępów na pokazy online. Uwaga! Do 10 sierpnia włącznie bilety na pokazy stacjonarne można kupić tylko poprzez stronę nowehoryzonty.pl.

Festiwal otworzy rewelacja tegorocznego Cannes – nagrodzone Złotą Palmą Titane francuskiej reży-serki Julii Ducournau.

Bezpieczeństwo gości to podstawa

Jak informują organizatorzy festiwalu, tym roku bezpieczeństwo sanitarne jest nadrzędną sprawą. Sale projekcyjne będą wypełnione maksymalnie w 75% (limit obowiązuje wszystkie osoby), w obiektach festiwalowych będzie obowiązek zakrywania ust i nosa oraz utrzymywania dystansu, na terenie kin pojawią się stacje do dezynfekcji dłoni i do pomiaru temperatury, a sale kinowe oraz części wspólne będą możliwe często dezynfekowane.

Wrocławska firma ponownie w gronie sponsorów Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty

Sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty 2021 po raz kolejny jest wrocławska firma NEONET. Firma od lat chętnie angażuje się we wspieranie lokalnych inicjatyw, szczególnie tych związanych z Dolnym Śląskiem, z którego pochodzi.

- Cieszymy się, że NEONET, firma mająca korzenie we Wrocławiu i stąd działająca w całej Polsce, kolejny rok z rzędu wspiera Festiwal. W zeszłym roku świetnie współpracowaliśmy przy specyficznej, hybrydowej formie, realizując ciekawe aktywacje w social media. W tym roku będziemy mieli możliwość zaprezentować NEONET zarówno gościom biorącym udział w pokazach kinowych, jak i w formule online. Nie możemy się doczekać działań marki w mediach społecznościowych, z których NEONET jest w ostatnich miesiącach coraz bardziej znany – komentuje Łukasz Adamski, Dyrektor marketingu i PR MFF Nowe Horyzonty.

Firma już planuje atrakcje związane z kolejną edycją wydarzenia.

- Poprzedni rok pokazał nam, że jako sieć z elektroniką użytkową, możemy ciekawie i kreatywnie wpisać się w formułę festiwalu, któremu technologia towarzyszy na każdym kroku. MFF Nowe Horyzonty to mocno kojarzona z Wrocławiem inicjatywa, z którą jako wrocławska firma bardzo się identyfikujemy. Podczas tegorocznej edycji będziemy starali się, jak najszerzej aktywować fantastyczną społeczność online w naszych mediach społecznościowych i wspierać komunikacyjnie niepowtarzalną atmosferę tego wydarzenia – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET. Wczoraj na profilu Facebook NEONET wystartował konkurs, w którym można wygrać wejściówki na festiwal (zarówno stacjonarne jak i dostępy do platformy online festiwalu

Po co nam Polski Ład?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie