W ostatnich tygodniach wielu pasażerów wrocławskiego MPK zrezygnowało z podróży tramwajami i autobusami. Urzędnicy wyszli do nich z propozycją, aby ważne bilety okresowe zawieszać lub anulować. W takim przypadku wrocławianie mają zaoszczędzić wydane pieniądze.
Nasz Czytelnik, pan Wojciech informuje jednak, że nie jest to takie proste. - Od kilku dni próbuję przesłać maila na adres [email protected], niestety bezskutecznie. Czy coś Państwu wiadomo na ten temat? - skarży się mężczyzna.
Opóźnienia są związane z ogromną liczbą wpływających wniosków. Skrzynka mailowa jest nimi po prostu przeładowana. O anulowanie lub zawieszenie ważnego biletu proszą tysiące wrocławian.
- Obecnie na skrzynkę Biura Obsługi Klienta wpłynęło ponad 12,5 tysiąca wniosków o zawieszenia lub zwrot biletu - tłumaczy Anna Bytońska z biura prasowego UM we Wrocławiu.
- System potrzebuje chwili, aby przyjąć te wszystkie zgłoszenia. A my potrzebujemy chwili, żeby je wszystkie obrobić, to proste i normalne - mówił podczas piątkowej transmisji online na facebooku prezydent Wrocławia, Jacek Sutryk.
Trzeba więc cierpliwie poczekać na odpowiedź na swoje zgłoszenie. W Biurze Obsługi Klienta Urbancard zapewniono nas jednak, że wnioski są rozpatrywane od daty zgłoszenia, niezależnie od tego, jak długo trzeba poczekać na decyzję.
Od momentu wysłania maila z prośbą o anulację lub zawieszenie na adres bok@urbancard nie należy ze swojego biletu korzystać.
Do tematu wrócimy.
ZOBACZ TEŻ:
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?